Töihin Taidekeskus Ahjolle?

TAIDEKESKUS AHJON NÄYTTELYKOORDINAATTORIN TYÖPAIKKA ON AUKI!

Taidekeskus Ahjon näyttelykoordinaattorin työpaikka on auki, ja siihen palkataan heti työntekijä joka on 100 % palkkatuki kelpoinen.

Taidekeskus Ahjon näyttelykoordinaattori vastaa Taidekeskus Ahjon näyttelytoiminnasta ja valvonnasta sekä organisoi ja kehittää sen toimintaa, sekä toimii asiakaspalvelutehtävissä asiakkaille ja taiteilijoille.

Työtehtäviä:

- Markkinointi ja viestintä: Taidekeskus Ahjon näyttelyiden lehdistötiedotteiden ja kutsujen lähettäminen, sekä näyttelyiden julisteiden jako.

- Ahjon tilojen vuokraus ja myynti, näyttelyiden ulkopuoliselle toiminnalle.

- Ahjon näyttelyiden verkkosivujen päivitys ja somemarkkinointi ja sen kehittäminen.

- Tilojen siisteys.

- Taiteilijoiden vastaanottaminen ja avustaminen näyttelyn ripustamisessa sekä purussa.

Tietotekniset taidot ovat erittäin tärkeät hallita, s-postiliikenne, viestittely ja somemarkkinointi.

Työnkesto 10 kk. Palkka 1450 €/kk ja 26 h/viikko.

Työhön palkataan 100 % palkkatuella henkilö. Varmista TE-toimistosta palkkatukityöpaikan mahdollisuus ja hae meille töihin.

Lisätietoja työpaikasta puh. 050-304 78 65 / Email: [email protected]