TAIDEKESKUS AHJON NÄYTTELYHAKU VUODELLE 2025

TAIDEKESKUS AHJON NÄYTTELYHAKU VUODELLE 2025.

Taidekeskus Ahjon näyttelyhaku vuodelle 2025 on käynnissä!
Voit hakea näyttelyaikaa Sysi-saliin, Hehku-tilaan, Hiili-tilaan tai Kytö/Liekki-mediatilaan.
Kytö/Liekki-mediatilaan toivotaan ensisijaisesti audiovisuaalisia teoksia (erilaiset audio- ja videoinstallaatiot, monimedialliset teokset).

HUOM! Hiili -tilaan on tullut muutos. Paloturvallisuussyistä Hiili -tilan verho on siirretty takaseinään kiinni, joten pohjapiirustuksessa näkyvää varastoa ei enää ole, vaan se on osa näyttelytilaa. Oikealle seinälle on tullut 182 cm lisää seinätilaa (ja vasemmalla seinällä on pikapaloposti ja palosammutin).

Hakemukset on toimitettava yhtenä pdf-tiedostona liitteineen ja kuvineen 24.3.2024 klo 23 mennessä. Hakemuksen ja muuta lisätietoa löydät osoitteesta: https://joensuuntaiteilijaseura.fi/taidekeskus-ahjo/nayttelytilan-hakeminen

Taidekeskus Ahjo sijaitsee aivan Joensuun ydinkeskustassa, idyllisessä jugendhenkisessä puutalossa, Joensuun Taidemuseo ONNI:n pihapiirissä. Ahjossa käy vuosittain yli 10 000 vierailijaa. Taidekeskuksen yhteydessä toimii myös Suomen ensimmäinen taidelainaamo, Joensuun Taidelainaamo.

Joensuun Taiteilijaseura ry ei peri taiteilijalta provisiota näyttelyn teosmyynnistä.