Art Karelia

ART KARELIA
11.10.-29.10.2023.

Tervetuloa avajaisiin tiistaina 10.10. klo 18-20.

Joensuun Taiteilijaseuran Art Karelia taideteosvälitystapahtuma järjestetään lokakuussa Taidekeskus Ahjossa.

Tule ja löydä juuri sinulle sopiva teos!

Myynnissä on Joensuun Taiteilijaseuran ammattitaiteilijajäsenten monipuolisia teoksia. Tarjolla on muun muassa veistoksia, maalauksia, grafiikkaa, valokuvia ja piirustuksia.

Teoksen saa heti mukaan. Maksa kerralla tai osissa.

Mukana olevat taiteilijat:

Arvilommi Karoliina, Aula Ihva, Gröhn-Soininen Reetta, Hassinen Marja, Hattunen Noora, Hirvonen Reima, Hirvonen-Puhakka Tuija, Juntunen Kaisa, Jussila Kaisa, Karppanen Aanes, Keyriläinen Alex, Kokko Anneli, Kupiainen Merja, Leppänen Henriikka, Lurjus Julius, Mattinen Riikka, Nikola Sari, Niskanen Jukka, Piiroinen Outi, Pippola Maarit, Pitkänen Ahti, Pitkänen Essi, Pitkänen Juha, Putkonen Tytti, Puustinen Sanni-Maaria, Repo Pirjo, Rotko Marjaana, Saari Pia, Sinkkonen Pia, Suhonen Jukka, Tanskanen Leila, Timonen Anneli, Torikka Anu, Turunen Anja, Turunen Johanna, Tuura Helena, Vatanen Helena, Vihijärvi Virve, Ward Patrick & Ylhäinen Sirpa.

Facebook: https://www.facebook.com/events/847461193334910

Paikka:
Taidekeskus Ahjo (Kirkkokatu 23, 80100 Joensuu)
Aukioloajat: ti, to-su 10-16, ke 10-19, ma suljettu