Ahjon Kulttuuriklubi: Kirjallisuus

Ahjon Kulttuuriklubi
18.10. klo 18-20.

"Kirjallisuus"

Kulttuuriklubissa Terho Aalto haastattelee Tuomas Aitonurmea, jonka esikoisteos Ruumiin ylittävä ääni (WSOY) julkaistiin alkuvuodesta. Klubilla puhutaan kirjan teemoista, traumasta ja yhteiskunnasta, sekä yleisemmin kirjoittamisesta, lukemisesta ja kirjoittajapalautteesta.

Tuomas Aitonurmi (s. 1988) on raumalaislähtöinen, Helsingissä asuva kirjastoalan ammattilainen, joka on opiskellut kirjoittamista muun muassa Kriittisessä korkeakoulussa. Ruumiin ylittävä ääni on hänen esikoisteoksensa.

Terho Aalto (s. 1988) on joensuulaislähtöinen, ensimmäisen vuoden kirjallisuustieteen opiskelija Helsingin yliopistosta. Hän on opiskellut kirjoittamista Kriittisessä korkeakoulussa ja Jyväskylän avoimessa yliopistossa.

Kahvion tuotto käytetään ukrainalaisten taiteilijoiden tukemiseen. Tapahtumaa tukee Suomen Kulttuurirahasto.

Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Seuraava Ahjon Kulttuuriklubi järjestetään 14.11!