Joen YÖ 2022

Joensuun Taiteilijaseura on mukana Joen Yössä perjantaina 19.8. klo 15–21. Seuran teltta sijaitsee kävelykadulla Siltakadun ja Kauppakadun kulmauksessa, torilavan lähellä. Teltalla kerrotaan yleisölle Taiteilijaseuran, Taidelainaamon ja Taidekeskus Ahjon toiminnasta. Lisäksi teltalla on kaikille avoin pop-up -taidetyöpaja.

Voit osallistua myös arvontaan, jossa voittoina 3 kpl 20 €:n lahjakortteja Joensuun Taidelainaamoon!

Taidekeskus Ahjo ja Taidelainaamo ovat avoinna Joen yönä klo 15–21. Voit tutustua ”Parafest kuuluu kaikille” -näyttelyyn, jossa on esillä mm. Satu Nekalan presidenttiveistoksia, figuuritaiteilija Sami Nybergin valokuvia sekä Joensuun Parafest-valokuvia vuosilta 2011–2019.

Taidelainaamossa voit tutustua alueen taiteilijoiden teoksiin ja hankkia taidetta monipuolisin maksuvaihtoehdoin.